1) Nabídnout něco zadarmo. Jednou z možností, která je stará, jako lidstvo samo, je nabídnout něco zadarmo. To, co jim nabídnete zadarmo, byste měli pečlivě zvážit. Mělo by jim to nějak vyřešit jejich problém, jejich nedostatek, nebo prostě udělat radost. Pokud budete mít štěstí, potencionální zákazník se s vaší nabídkou seznámí a pokud budete mít ještě větší štěstí, nakonec si i vaše zboží objedná.

Až se tak stane, měli byste si takového zákazníka velmi hýčkat. Pravidelně mu posílat informace o vašich změnách stránek, novém zboží a o dalších případných akcích, které budete pořádat.

2) Natočit video, které zaujme se zdá být docela jednoduché. Teda pokud se díváme na nějaké video cizí, pak zcela určitě. Jenže zkuste si takové video natočit sami a pak se na něj podívejte. Ideálně i se svými kamarády. Budete se buď smát nebo kamarádi řeknou, že je to v pohodě, nebo dokonce super! Pak máte napůl vyhráno. Videa dneska letí a pokud bude opravdu dobré, zaujme hodně lidí, oni si to už pak mezi sebou řeknou.

3) Motivace funguje v práci, ale také doma na naše děti. Pokud se mají na co těšit, mají možnost ovlivnit své nakupování tím, že pokud dosáhnou nějaké částky za odběry, dostanou zase něco zadarmo, nebo jim pošlete výrobek dle vlastního výběru a k tomu omalovánky pro děti, například.

4) Nabízet nemusíte jen zboží. Nabídnout zadarmo se dá i třeba zasílání informací, ujištění, že se o vašich dalších aktivitách dozvědí jako první a oni budou mít díky tomu pocit důležitosti.
O pravidelné zákazníky je potřeba pečovat s ještě větší láskou a péčí. Tady už je máte sice jisté, pokud nic nepokazíte, ale i tak je potřeba se o ně starat systematicky. Pak už jde třeba o speciální platební podmínky a množstevní slevy. Je to běh na dlouhou trať. Pokud jen nepřeprodáváte, ale i vyrábíte, musíte se snažit dvojnásob.