Search Engine Optimization. SEO. Tuto zkratku si dobře zapamatujte. Jestliže to se svými webovými stránkami nebo e-shopem myslíte vážně, tak se s ní budete setkávat a potýkat

neustále. Optimalizace pro vyhledávače je totiž nekončící práce, kterou můžete pořád zdokonalovat. Jednou z cest, jak svůj web optimalizovat, jsou i zpětné odkazy. Staňte se jejich budovatelem a vytvářejte je, aby vám přinášely lepší pozice ve vyhledávačích Seznam, Google, Centrum, Bing a dalších. SEO je hra, jejíž cílem je vyhrát a být nejlepší. Dobře nastavené SEO vám ten kýžený zisk určitě přinese, ale nečekejte, že se výsledek projeví ihned. Chce to čas a dostatek trpělivosti a práce.

 seo vyhledávač


Kde vzít kvalitní zpětné odkazy


Při získávání zpětných odkazů nejspíš začnete registrací v nejrůznějších katalozích. Ty nejznámější provozují Seznam (Firmy.cz), Centrum (Najisto.cz). Ale určitě víte i o jiných, třeba i lokálních h h“>lokálních h“>lokálních h katalozích, jejichž součástí byste se mohli stát. Při registraci mějte na paměti základní poučku SEO, totiž že veškeré texty, které napíšete do katalogu, musí být unikátní.

 ikona linkbuilding

Další možností vytváření zpětných odkazů jsou PR články, které umístíte na PR weby https://www.shesha.cz/vybudovat-zpetne-odkazy-je-spravna-volba. Jedná se o webové stránky s velkým množstvím nejrůznějších odkazů. PR článek by měl hlavně obsahovat klíčová slova. Ovšem – nikoliv pouze je. I kvalitní text by měl být součástí PR článku.