Reklamovat je možné naprosto cokoliv. Příkladem je i spoj, který je zpožděný. Za jakých okolností je možné získat kompenzaci? Divili byste se, ale pravidel není vůbec mnoho, navíc výše finanční kompenzace jsou značně příznivé. Jaké částky lze očekávat, pokud bude vaše letadlo opravdu zpožděné o minimálně tři hodiny?

Předletová kontrola v kokpitu

  • 250 EUR = při vzdálenosti menší než 1 500 km
  • 400 EUR = pokud bude spoj mezi 1 500 až 3 500 km
  • 300 EUR = pro spoje, které jsou dlouhé více jak 3 500 km

V případě, že by došlo k tomu, že let by byl zpožděný o více jak čtyři hodiny nebo by dokonce došlo k tomu nejhoršímu a došlo by ke zrušení spoje, můžete očekávat až 600 euro, pokud by šlo o vzdálenost delší než 3 500 km. Jak tedy vidíte, jde o velmi slušné částky, o které se vyplatí projevit zájem. Ten však mnohdy nestačí, protože to, zdali dostanete kompenzaci nebo nikoliv, to mnohdy nezáleží jenom na vás, ale také na aerolince, se kterou se rozhodnete tuto situaci řešit.

Nízkonákladové společnosti jsou vždy v tomto směru problémem

Jak jistě víte, společnosti, které se snaží stáhnout ceny letenek na opravdové minimum, jsou častým cílem různých stávek a dalších komplikací, které mohou vést až ke zrušení letu. S tím jsou však spojené problémy, které mohou nastat při získávání kompenzace, protože pro nízkonákladovou aerolinku je každý tento nežádoucí výdaj velkou zátěží.interiér letadla
Takové strasti však vy řešit nemusíte, protože máte možnost si tohle všechno nechat vyřešit někým, na koho je spolehnutí. Pokud chcete dosáhnout toho, aby reklamace zpoždění letu claimcloud.cz byla opravdu úspěšná, pak neváhejte tyto záležitosti přenechat zkušenějším, bude to nejenom úspora času, ale také nervů. Proč si tedy dělat starosti s něčím, co řešit naprosto nemusíte? Především v ohledu řešení reklamací je to vždy výhodná volba, a to navíc ještě díky tomu, že nemáte co ztratit.