Tolik oborů, kterým se může věnovat. Tolik nápadů, které bychom mohli zrealizovat. Každý podnikatel však nosí v hlavě otázku: „Co je to pravé, co osloví zákazníky, aby otevřeli peněženky?“
žárovka v hlavě
Najít ideální podnikatelský nápad však nemusí být sama o sobě výhra. S dobrým nápadem by se měl ruku v ruce pojit plán, jak ho zrealizovat. I zdánlivě hloupé nápady si mohou najít cestu k svým zákazníků i když vždy se najde skupina lidí kterým se tento nápad bude jevit jako vrcholný nesmysl. Říká se, že každé zboží má svého kupce, a to bychom měli mít na mysli. Na druhou stranu o něco je větší zájem, něco více zaujme ženy něco muže. Něco vzbuzuje pocit nedůvěry pak je nutné zákazníkům ukázat pozitiva a dokázat definovat v čem daná věc přináší užitek.
Co je doma, to se počítá
Při hledání podnikatelského nápadu je vhodné zohlednit co umím a v čem vynikám. Vždy se najde něco, nějaká vlastnost nebo um v čem jsem lepší než třeba soused od naproti. S tímto faktem se dá dále pracovat.
Trend dnešní doby je oblast vzdělávání a informačních technologií. Lidé se také zajímají o zdravý životní styl a stravování je také v kurzu. Zábava a možnost, jak strávit volný čas jsou věci které jsou rovněž v čele zájmu.
Důležitá otázka
Co by mohlo lidem usnadnit práci? Co by zlepšilo jejich život a životní úroveň? Pak se můžeme zeptat sebe sami: „Jak já mohu lidem pomoci a zkombinovat to s tím v čem jsem dobrý?“ Možná na sebe odpověď nenechá dlouho čekat.
plán podnikatele
Lidé rádi utratí své peníze, když uvidí, že jim daná věc přinese užitek a každý podnikatel by na tento fakt měl myslet. Je mnoho možností, jak být druhým užitečný a současně při tom vydělat nějaké peníze. Chce se to jen zamyslet a porozhlédnout kolem sebe nebo si třeba pročíst nějaké internetové diskuze i ty totiž mohou být zdrojem informací o tom co lidem schází nebo postrádají a tímto směrem pak zaměřit svůj předmět podnikání.