Běžná praxe hotelů. Nafotí a digitálně upraví stovky nádherných fotek, abyste měli pocit, že hotel, ve kterém budete, je prostě ráj na zemi, ale když dojde na lámání chleba, zjistíte, že to byl jenom chytrý reklamní tah. Které hotely tohoto fíglu využívají?

Hotel Aqua, Miami, Spojené státy americké
Tento hotel používá ve svém reklamním letáku fotky surfařů, kteří se brodí v naoko velkém bazénu s prknem v ruce. Ale pravda je taková, že bazének má dva krát jeden metr a vody je v něm sotva po kolena.
luxusní bazén v Los Angeles
Riu Neil Club, Jamajka
Tento hotel na pláži láká na to, že má hotel soukromou pláž, na které budete mít pocit, že jste pány světa. V realitě t ovšem vypadá tak, že pláž má sotva pět metrů a je na ní celé osazenstvo hotelu, které se blíží třem stovkám lidí. Na snímcích je ovšem pouze jedna polonahá žena při západu slunce.

Don Juan Beach, Dominikánská republika
Ve vlahém větru se na pláži pohupují listy palem, všude je klid, moře šumí, jo, to je ta správní idylka. Jenomže luxusní bazén je oprýskaný, voda v něm vypadá, že nikdy neprošla čističkou a ničím nerušený výhled na pláž a moře zakrývá budova hotelu, která taky má to nejlepší už dávno za sebou. Nevzhledná budova je doopravdy trnem mezi růžemi.
ubytování na pláži
Hyatt Regency, Washington, Spojené státy americké
Hotel vypadá, že se nachází jenom deset kroků od Capitolu. Pravda je ale takový, že ke Capitolu su budete muset zajet tři zastávky autobusem, neboť vzdálenost od hotelu je větší než dva kilometry. Ovšem s šikovným objektivem a tím správným úhlem se může zdát, že je Capitol blízko…

Ayres, Los Angeles, Spojené státy americké
Tento hotel si dal na svých snímcích záležet. Polštářky, živé květiny, naaranžovaná snídaně o třech chodech, vystavený laptop, nádherné posezení, postel s baldachýnem a nebesy, na první pohled prostě luxus. Avšak v realitě je to jenom obyčejná postel, jedna sedačka, stolek a dvě židle. A kde je luxus teď.

Reklamní triky cestovních agentur
Ohodnoťte příspěvek