Všechnu SEO Seolight.cz práci je třeba rozdělit do několika skupin. Existují univerzální a časem prověřené postupy, které mají stejný účinek na a kterékoliv stránce. Jedná se o zpravidla jednoduché a rutinní úkony, které dokáže dělat každý SEO odborník a nevyžadují ani tak velkou expertízu, jako spíše trpělivost. Zároveň je u těchto postupů nutné používat několik důležitých SEO nástrojů, které vám dovolí učinit tyto kroky daleko přesněji a daleko lépe. Pak je tu ale druhá skupina individuálních a expertních úkonů, které jsou už na úplně jiné úrovni – podle toho taky stojí. Ovšem jejich dopad bude daleko větší než u těch univerzálních. Proč? Protože jsou přesně ušity na míru zákazníkovi.Optimalizace pro internetové vyhledávače na pozadí ozubených koleček

Kdy je třeba sáhnout po univerzálním a kdy po individuálním?

  1. Pokud se vaše stránka dlouhodobě potýká s nejrůznějšími problémy s návštěvností, povědomím u potenciálních návštěvníků či nedostačujícím hodnocením u internetových vyhledávačů, možná je pro vás to pravé ořechové právě univerzální postup, který vás dostane na stejnou úroveň jako vaší konkurence. Tohle je naprosto kritický krok – tyto postupy zahrnují základní linkbuilding, copywriting a také optimalizaci webové stránky a obsahu, které dokáží proměnit i málo výkonnou webovou stránku v pořádného dravce.
  2. Pokud jste narazili na problém po aktualizaci, něco se stalo a najednou se propadla vaše návštěvnost nebo vaše reklama není tak atraktivní či o obsah není jeven žádný zájem, může to být problém, jehož kořeny sahají daleko hlouběji. V těchto případech je vždycky dobré vyhledat odbornou pomoc zkušeného SEO experta, který dokáže použít analytické nástroje, aby našel příčinu vašich nesnází a přišel tak s personalizovaným řešením ušitým přesně na míru.

klíčová slova jako středobod celého SEO
Abyste vůbec zjistili, který druh práce je přesně ten nutný, měli byste provést alespoň základní SEO audit vašich webových stránek, abyste pak mohli určit přesnou příčinu vašich problémů.